вторник, 22 апреля 2014 г.

День восьмий
Модуль 8. Рефлексія
Цей модуль допоміг мені зробити висновки про те, що: 
  • Оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок;
  • Оцінювання, що будується навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття;
  •  Форми оцінювання мають критерії, що тісно пов’язані з цілями, та дескриптори , що описують рівні сформованості навичок та рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями;
  •  Щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується підсумкове оцінювання;
  • Корисно дотримуватися таких дій при створенні або адаптації форми оцінювання: 
- самому виконати завдання (створити продукт, який мають виконати учні); 
-  переконатися, що визначені критерії відповідають  сформульованим навчальним цілям; 

Комментариев нет:

Отправить комментарий